Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Το δωμάτιο 666:"Το πρώτο κρούσμα"

...Σκέφτηκα καλά αυτά που έγραφε το σημείωμα.Και κάποια στιγμή ήρθε το βραδινό,και αφότου έφαγα,ξάπλωσα στο κρεβάτι μου.Έστελνα μηνύματα με την αδερφή μου την Κρίσι και ακούστηκε ένα χτύπημα στον τοίχο.Σηκώθηκα κατατρομαγμένη και βγήκα απο το δωμάτιό μου.Πήγα μια βόλτα στον διάδρομο του ορόφου για να ηρεμήσω και παρατήρησα κάτι παράξενο.Μία κοπέλα να μπαίνει στο δωμάτιο 666.Δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία,είναι ντυμένη στα μαύρα.Αφού ηρεμήσω καλά κατευθύνομαι προς το δωμάτιό μου,πάλι.Ξαπλώνω στο κρεβάτι μου και προσπαθώ να κοιμηθώ.

 Όταν τελικά ξημερώσει,ξυπνάω.Βάζω μια αλλαξιά ρούχα και κατεβαίνω προς το ισόγειο,που υπάρχει το εστιατόριο για να πάρω το πρωινό μου και να αφήσω τη καθαρίστρια να καθαρίσει το δωμάτιο.Βλέπω πάλι τη κοπέλα που είδα χτές,αυτή τη μαυροντυμένη να περνάει τον όροφο.Δεν έχω να χάσω τίποτα και τη χαιρετάω.Αλλα αυτή δε γυρνάει το πρόσωπο.Κοιτάω προσεκτικά το περπατημά της και καταλαβαίνω ότι κατευθύνεται προς το εστιατόριο.Το προσωπό της δε φαίνεται κάν,αλλά επιτέλους μου απαντάει με μία άγρια φωνή "Τι θέλετε?" ...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου