Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Δωμάτιο 666:Μια μικρή γνωριμία.

..."Να σας γνωρίσω ήθελα",της λέω χαμογελαστή και συνεχίζω λέγοντας:"Να,ξέρετε μένουμε στα διπλανά δωμάτια" και πριν τελειώσω καλά καλά την πρόταση μου κάνει 
"Ναι,το ξέρω."
...Με έτρωγε η περιέργεια να μάθω τα πάντα γι'αυτήν,αλλά δυστυχώς δεν μπορούσα,γιατί είχα ξεχάσει τον σκοπό που είχα έρθει,την πενταήμερη εκδρομή.Αλλά είχα 2 μέρες εδώ και δεν είχα πάει πουθενά,εφόσον αυτή η περιέργεια και ο φόβος με έκαναν να κλειστώ μέσα στο δωμάτιό μου και να μη βγώ για όλη την διάρκεια της εκδρομής μου.Και φυσικά,άρχισα να την παρακολουθώ συστηματικά μέρα και νύχτα,ώσπου έφτασα στο σημείο να τρυπήσω τον τοίχο του δωματίου μου για να μάθω τι σόι άνθρωπος είναι,αλλά οι προσπάθειές μου μέχρι στιγμής αποδείχτηκαν αποτυχημένες,γιατί όποτε έμπαινε στο δωμάτιο,κλειδωνόταν στο μπάνιο καμιά 15αριά ώρες,και αναγκάστηκα να ανοίξω τρύπα ΚΑΙ στο μπάνιο.Αλλά πάλι,τζίφος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου